Vitis Schade Collectief

Vitis Advies heeft voor u concrete afspraken gemaakt met een aantal gerenommeerde verzekeringsmaatschappijen. Door onder andere van hen geen vergoeding (provisie) te ontvangen en extra kortingen boven op de standaard pakketkortingen te bedingen, kunnen wij u hetzelfde schadeverzekeringspakket goedkoper aanbieden, zonder te besparen op uw verzekeringsvoorwaarden of de persoonlijke service en aandacht van onze ervaren adviseurs.

Dit noemen wij het Vitis Schade Collectief!

Vitis Advies heeft zo voor u een veilige en betrouwbare oplossing gevonden waardoor u in de meeste situaties op de premie van uw schadeverzekeringspakket € 300,00 of meer per jaar kan besparen. Wilt u meer besparen? Geen enkel probleem! want hoe meer verzekeringen u, zoals een tweede (gezins) auto, bij ons onderbrengt hoe groter uw voordeel!

Naast de premie die u betaald aan de verzekeringsmaatschappij betaald u de Vitis Fee, dit is een vast laag bedrag per maand, kwartaal of per jaar. Laat u door onze onafhankelijke adviseurs, zonder verplichtingen, voorrekenen hoeveel ú op uw schadeverzekeringspakket kunt besparen!

Alweer een verfrissende aanpak waarover al veel relaties van Vitis Advies enthousiast raakten!

RSS Actueel

  • Toetsrente hypotheken derde kwartaal 2025 is 5% 10 juni 2025
    De Autoriteit Financiële Markten (AFM) stelt elk kwartaal de toetsrente vast voor hypotheken met een rentevastperiode korter dan tien jaar. De toetsrente voor het derde kwartaal van 2025 bedraagt 5%.
  • FD-column Laura van Geest: werkbare wetgeving vereist gedragskennis 6 juni 2025
    Als het aan de AFM ligt, gebruikt de financiële sector gedragsinzichten om verstandige financiële keuzes te bevorderen, schrijft Laura van Geest in haar periodieke column voor het Financieele Dagblad. De column verschijnt op vrijdag online (achter inlog) en op zaterdag in de fysieke krant.
  • AFM wil dialoog stimuleren om Gen Z te ondersteunen op financiële markten 2 juni 2025
    Gen Z (1997-2010) wordt als nieuwe generatie geconfronteerd met financiële uitdagingen. Ze oriënteren en informeren zich namelijk wezenlijk anders op de financiële markt dan eerdere generaties. Dit blijkt uit het rapport ‘Gen Z: financiële keuzes in een veranderende wereld’ van de Autoriteit Financiële Markten (AFM) naar de (financiële) uitdagingen van Gen Z. De AFM wil […]